ناگفته‌‌هایی از سیره رهبر معظم انقلاب

                           

آنچه در ادامه می‌آید متن کامل گفت‌وشنود «پاسدار اسلام» با دکتر غلامعلی حدادعادل در بازشناسی سلوک فردی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب است که طی دو جلسه انجام پذیرفته است. دکتر حدادعادل در بیان این ناگفته‌‌ها با احتیاط و دقتی خاص سخن گفت، زیرا به نیکی می‌دانست انتشار این سنخ روایات عمدتاً ناخشنودی رهبری را در پی داشته است.آنچه موجب گشت تا ایشان این گفت‌وشنود را بپذیرند، لزوم آگاهی جوانان از حداقل‌های منش فردی و اجتماعی سیاسی رهبری از یک‌سو و نیز ابطال شایعات اصحاب خدعه از سوی دیگر بوده است که لطف ایشان را سپاس می‌‌گوییم.امید است با ادامه این رشته از گفت‌وگوها بتوانیم جرعه‌ای از دریا را به کام تشنه شیفتگان نور فرو ریزیم.

ادامه مطلب ...

پاسخ جالب شجریان به حامیانش

در حالی در ایام پس از انتخابات، محمدرضا شجریان در گفت‌وگوهایی با رسانه‌های بیگانه به بهانه مردم‌داری و با مردم بودن به باورهای همین مردم حمله کرده و نظام را متهم می‌کند که مروری بر نحوه تعامل وی با همین مردم در ایام پیش از انتخابات صداقت!! شجریان را در این زمینه بیش از پیش مشخص می‌کند.
محمدرضا شجریان چندی پیش از انتخابات 88 و در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی پاسخ جالبی به برخی انتقادات فنی حامیانش ارائه کرده است که ذکر آن خالی از لطف نیست.
شجریان در این گفت‌وگوی خود در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه "برخی از کسانی که در کنسرت شما شرکت کردند، نظرشان این است که کار تازه‌ای از شما نمی‌شنوند و در حالی که انتظار نوآوری از شما دارند، اما چیز نویی از شما نمی‌شنوند."  به بیان اینکه "حرف‌های آنها را قبول ندارم" بسنده می‌کند.
 اما جالب‌تر اینکه وی در ادامه و در پاسخ به اظهارات مجری مبنی بر اینکه "اما می‌دانید که این انتقاد صرفاً نسبت به کنسرت‌ اخیر شما نیست بلکه می‌گویند شجریان آن شجریانی که بیداد و دستان را خواند، نیست و کارهای نو از او دیده نمی‌شود." با لحنی خاص می‌گوید که "همین که من برایشان می‌خوانم خیلی هم باید از من ممنون باشند."
شجریان همچنین تأکید می‌کند: آنهایی که از من کار نو انتظار دارند، سخت در اشتباه هستند.

خشم بیگانه از دوستی!

 

خوش وبش سیدحسن خمینی با احمدی نژاد در مراسم افطاری مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب، خشم شدید ضدانقلاب را برانگیخت.
پخش تصاویر حجت الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم افطاری مسئولان نظام با حضرت آیت الله خامنه ای موجب نزاع و درگیری کاربران سایت های ضدانقلابی و توهین آنان به نوه حضرت امام(ره) شد.
سایت صهیونیستی بالاترین که از جمله سایتهای حامی فتنه سبز به شمار می رود در مطالب بسیاری با الفاظ رکیک سیدحسن خمینی را بواسطه خوش وبش با احمدی نژاد مورد خطاب قرار داده است.
این سایت برای اینکه کمی زهر این مطالب را بگیرد در مطلب دیگری با عنوان «لطفا بی خیال سید حسن شوی» نیز آورده است که ما نباید جو گیر شویم و به هر کسی بواسطه کاری اینطور حمله کنیم چرا که سید حسن نگفته که من مدافع جنبش سبز هستم.
با این حال یکی دیگر از کاربران بالاترین با عنوان این مطلب که «ماله کشی موقوف» گفته که نباید از کنار این کار به راحتی گذشت.
کاربر دیگر این سایت نیز در مطلبی آورده «خاک بر سر من احمق که 14 خرداد دلم برات سوخت و در دفاع از تو چند خطی نوشتم!
بابک داد کاتب ویژه خاتمی که هم اینک در خارج به سر می برد نیز نوشته: «با دیدن عکس های حضور آقای سیدحسن خمینی در جلسه افطاری مسئولان نظام با مقام رهبری، راستش دردم آمد.»
نویسنده کتاب« صد روز با خاتمی» و از حامیان میرحسین موسوی همچنین نوشته است که کاش سیدحسن به جای خوش وبش با احمدی نژاد، تسبیح می چرخاند و به کار دیگری مشغول بود!

ادامه مطلب ...

نگرانی رسانه های بیگانه از پخش نشدن «ربنا»ی شجریان

رسانه های بیگانه و ضد انقلاب که در طول سال گذشته علناً علیه ارزش ها و باورهای دینی ملت ایران موضع می گیرند، نگران تکلیف «آواز ربنا» سر سفره افطار ملت ایران شده اند.
رسانه های ضد دین چون بی بی سی، گویانیوز، رادیو فردا، روزنت، بالاترین، رادیو زمانه و... به همراه رسانه های نفاق جدید مانند جرس و کلمه طی روزهای گذشته از اینکه آوای ربنای محمدرضا شجریان از سیمای جمهوری اسلامی پخش نمی شود، ابراز ناخرسندی کرده و با الحانی مزورانه گفته اند «آوای شجریان، آوایی روحانی است که حتی غیرمذهبی ها را تکان می دهد» (بی بی سی).این رسانه ها البته ترجیح می دهند یادآور این حقیقت نشوند که وی با خیانت به همین ملت متدین ایران که حماسه هایی چون 9 دی و 22بهمن را آفریدند، سر از رسانه هایی چون صدای آمریکا و بی بی سی درآورد و عقده های مستکبران دنیا را علیه نظام اسلامی خالی کرد.
القای تأسف و تحّسر برای پخش نشدن آواز شجریان در حالی است که رسانه های یاد شده به صراحت و به صورت مکرر به فحاشی یا تحریف و توهم پراکنی علیه قرآن، نبوت و عصمت پیامبر(ص) پرداخته و بی بی سی انگلیس با به میدان آوردن یک عروسک خیمه شب بازی (اکبر پونز) حتی منکر وجود امام زمان(عج) شریف شد و همزمان مجید محمدی عضو فراری و بد نام حلقه کیان با تأکید بر اینکه جنبش سبز دنبال کشف حجاب و ترویج شراب خواری بود، اعلام کرد مشکل اصلی این جریان نه قانون اساسی و نه رهبری، بلکه اسلامگرایی مردم ایران است. حالا باید پرسید این رسانه های سرسپرده به شیطان، چه شده که یاد ربنای شجریان افتاده اند؟! به قول عبید زاکانی:
مژدگانا که گربه عابد شد
عابد و زاهد و مسلمانا!

سالگرد ورود آزادگان

می خواستم شعری بگویم در هوایت
شعری برای جاودان بانگ رهایت

یک مثنوی از دست های مهربانت
منظومه ای بالا بلند از چشم هایت

می خواستم شعری... ولی شرمنده هستم
شرمنده تر از اینکه می خوانم برایت!

وقتی زمین، بر گام هایت بوسه می زد
می ریخت گل، هفت آسمان، بر ردپایت

نور خدا در سینه ات تا شعله ور شد
صد کهکشان، گرما گرفت از روشنایت

طومار تاریکی و درد و رنج انسان
پیچیده شد در هم، به اعجاز دعایت

خواب جهان، آشفته شد، وقتی که پیچید
در قلّه تاریخ، پژواک صدایت...

این شعر تر، نه! شرم دیگر، از من... اما
می خواستم شعری بگویم در هوایت

مهدی خلیلیان
تقدیم به آزادگان سرافراز

از خمینیسم تا خامنه ایسم

درآمد: با گذشت 31 سال از عمر نورانی جمهوری اسلامی، و گذر از دورانی پر فراز و نشیب، اکنون آن نهال طیبه، به درختی تناور، جوان و شاداب تبدیل شده است. اما در مسیر شدن و صیرورت، راهی طولانی و گردنه های صعب العبوری را در پیش دارد. تجربه 31 سال گذشته، تجربه امتی است که حیات سیاسی بر مدار اصالت خدا را در بردارد. تجربه های که بی گمان، بعید است بتوان چنین مردمی را در عصر هر پیامبر یا امام معصومی یافت. همچنین تجربه 31 سال گذشته، تجربه امامت و رهبری دو عبد صالح خدا در نسبت با این امت نمونه است: خمینی و خامنه ای. این تجربه، اکنون قابل بررسی، ارزیابی و اقتباس است و در قالب ایدئولوژی و حتی منسجم تر از آن، در چهارچوب دکترین این دو امام امکان معرفی دارد. درآمد و مقدمه ورود به مباحث استراتژیک و دکترینال، در خصوص اندیشه دو رهبر که همزمان ایدئولوگ و حتی دکترینرین این نظام اسلامی بوده اند، تبیین پارادایم ها و شفاف سازی روند تطور و دگردیسی آن است.هر چند انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی منتج شد، اما انقلاب پارادایمی جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته، همچنان ادامه داشته است. تهیه تصویر آینده، همواره متأثر از تبیین پارادایمها و همچنین پارادایم شیفت آن جامعه است. مسأله این است: مراحل تطور و تحول پارادایمی جمهوری اسلامی چگونه رقم خورده است؟ به تبع این مسأله، پرسش کلیدی این است که نقش خمینی کبیر و سپس خامنه ای حکیم در ایجاد و انتقال پارادایمها چه بوده است؟ برای یافتن پاسخی مناسب به این مسأله، به نزد حسن عباسی رفتیم. در عصر یک روز بهاری در خرداد 1389، در شرایطی این سطور رقم خورد که او برای تحمل درد دندان خود، مجبور شد دو بار قرص مسکن مصرف کند. حیات بهاری خردادی ها، حیات تحمل رنج و درد دوران قبل از طلوع صبح پیروزی و طلیعه فجر ظهور منجی موعود(عج) است. ادامه مطلب ...

27 جنایت مشهور " اسراییل" از سال 1945 تا 2010 میلادی

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این جنایات عبارت است از:

1- انهدام هتل ملک داوود هتل ملک داود در قدس که در سال 1330 ساخته شده بود و در دوره جنگ جهانی دوم مرکز فرماندهی ارتش انگلیس و آرشیو بسیاری از اقدامات آژانس یهود در اشغال تدریجی فلسطین محسوب می شد در ژوئیه 1946 به دست گروههای تروریستی صهیونیستی هاگاناه، ایرگون و شتیرن با 350 کیلوگرم مواد منفجره ، منفجر و به طور کلی ویران شد.

ادامه مطلب ...

عکس جالب و منتشر نشده از رهبر انقلاب

پیگیری های خبرنگار مشرق نشان می دهد این عکس احتمالا متعلق به اوایل دهه هفتاد در روستای فردو قم است و پیرمردی که در عکس دیده می شود، پدر سه یا چهار شهید است.

وقتی" مشایی" جا پای" مهاجرانی" میگذارد!

سخنان و اقدامات جنجالی اسفندیار رحیم مشایی در دوران حضور در دولت نهم انتقادات زیادی را در طیف هواداران دولت برانگیخت. اظهاراتی همچون «دوران اسلام‌گرایی به پایان رسیده‌است. البته این دوره تمام نشده بلکه رو به پایان است.»، «در ایران استفاده از حجاب آزاد است و هیچ فشاری از طرف حکومت در استفاده از حجاب اعمال نمی‌شود.»، «جلوگیری از برپایی شادی، اهانت به اسلام و استفاده از رنگ سیاه مکروه است.»، «آذربایجان غربی، ایلام و کرمانشاه متعلق به کردستان است و این قوم از برترین قوم‌های ایرانی است.»، «ملائکه مرتب در عرصه کشور در حال پرواز هستند.»، «ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است.» «ما مردم آمریکا را از برترین ملت‌های دنیا می‌دانیم.» و «نام خلیج فارس و دریای پارسی از ۳۰ میلیون سال پیش به موازات شکل‌گیری تمدن‌های انسانی در منطقه موجودیت یافته‌است.» و اقداماتی همچون حضور در مجلس رقصی در ترکیه، مراسم حمل قرآن همراه با نوای دف، ادغام سازمان حج و زیارت با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گوشه‌ای از عملکرد جنجالی مشایی است.

ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی : ایران، تاجیکستان و افغانستان کشورهای

تهران - رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند : ایران، تاجیکستان و افغانستان کشورهای خویشاوند هستند که مصالح هر سه کشور در گرو همکاری بسیار نزدیک و اجرایی کردن توافق های انجام شده است.

ادامه مطلب ...