پاسخ جالب شجریان به حامیانش

در حالی در ایام پس از انتخابات، محمدرضا شجریان در گفت‌وگوهایی با رسانه‌های بیگانه به بهانه مردم‌داری و با مردم بودن به باورهای همین مردم حمله کرده و نظام را متهم می‌کند که مروری بر نحوه تعامل وی با همین مردم در ایام پیش از انتخابات صداقت!! شجریان را در این زمینه بیش از پیش مشخص می‌کند.
محمدرضا شجریان چندی پیش از انتخابات 88 و در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی پاسخ جالبی به برخی انتقادات فنی حامیانش ارائه کرده است که ذکر آن خالی از لطف نیست.
شجریان در این گفت‌وگوی خود در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه "برخی از کسانی که در کنسرت شما شرکت کردند، نظرشان این است که کار تازه‌ای از شما نمی‌شنوند و در حالی که انتظار نوآوری از شما دارند، اما چیز نویی از شما نمی‌شنوند."  به بیان اینکه "حرف‌های آنها را قبول ندارم" بسنده می‌کند.
 اما جالب‌تر اینکه وی در ادامه و در پاسخ به اظهارات مجری مبنی بر اینکه "اما می‌دانید که این انتقاد صرفاً نسبت به کنسرت‌ اخیر شما نیست بلکه می‌گویند شجریان آن شجریانی که بیداد و دستان را خواند، نیست و کارهای نو از او دیده نمی‌شود." با لحنی خاص می‌گوید که "همین که من برایشان می‌خوانم خیلی هم باید از من ممنون باشند."
شجریان همچنین تأکید می‌کند: آنهایی که از من کار نو انتظار دارند، سخت در اشتباه هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد