بهشت خاتمی ها در انگلیس

به گزارش شبکه ایران، "فاطمه خاتمی" دختر محمدرضا خاتمی با همسرش که تا مدتی پیش برای تحصیل در انگلیس به‌سر می‌بردند، به‌تازگی برای ادامه تحصیل عازم اسپانیا شده و در این کشور سکونت دارند.

نرگس خاتمی، دختر سید محمد خاتمی نیز در انگلیس و لیلا دختر دیگر او در آمریکا زندگی می‌کند. همچنین حسین خاتمی، فرزند علی خاتمی، همراه همسرش در انگلیس تحصیل و سکونت دارند.
رجانیوز در این زمینه نوشته است: نکته جالب اینکه اکثر افراد نامبرده شده، مدتی را در انگلیس که نقش بزرگی در حوادث پس از انتخابات ایران داشته، به بهانه تحصیل سکونت داشته‌اند.
گفتنی است تحصیل و سکونت فرزندان مسئولین و چهره‌های سیاسی کشور در کشورهای اروپایی به‌ویژه انگلستان همواره به‌عنوان یکی از دغدغه‌های جدی امنیتی کشور محسوب می‌شود، به‌طوری که حتی در اردیبهشت ماه سال جاری زمزمه‌هایی در مورد ارائه طرحی به مجلس برای ایجاد محدودیت در این زمینه مطرح نشد اما تاکنون خبری از آن نیست

شاخصه های انقلاب اسلامی از دیدگاه شهید مطهری

انقلاب اسلامی، یعنی راهی که هدف آن اسلام و ارزش های اسلامی است و انقلاب و مبارزه صرفاً برای برقراری ارزش های اسلامی انجام می گیرد. اگر انقلاب ما در مسیر برقراری عدالت اجتماعی به پیش نرود، مطمئناً به نتیجه نخواهد رسید. 

ادامه مطلب ...

فتنه 88 کشور را چگونه واکسینه کرد؟

گفته اند واکسن، میکروب ضعیف شده ای از میکروب اصلی عامل انتقال بیماری است، حال اگر به بدن این میکروب ضعیف وارد شود ، درست است که با تب و لرزی ناچیز همراه است و نهایتا دو روزی شاداب نخواهد بود ولی بدن، پادتن مقابله با آن بیماری را تولید می کند و در مقابل بیماری اصلی مقاوم می شود و یا به قولی اصطلاحا واکسینه می شود.
رهبر انقلاب در جمع مردم قم فرمودند فتنه 88 کشور را واکسینه کرده است، سئوال این است چگونه؟ فتنه 88 کشور را حدود 8 ماه درالتهاب قرار داد و بعد با حماسه 9 دی و 22 بهمن به تاریخ کشور پیوست ولی باید واکاوی شود که کشور در چه زمینه های واکسینه شد و چه دستاوردهایی داشت.


ادامه مطلب ...