خشم بیگانه از دوستی!

 

خوش وبش سیدحسن خمینی با احمدی نژاد در مراسم افطاری مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب، خشم شدید ضدانقلاب را برانگیخت.
پخش تصاویر حجت الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم افطاری مسئولان نظام با حضرت آیت الله خامنه ای موجب نزاع و درگیری کاربران سایت های ضدانقلابی و توهین آنان به نوه حضرت امام(ره) شد.
سایت صهیونیستی بالاترین که از جمله سایتهای حامی فتنه سبز به شمار می رود در مطالب بسیاری با الفاظ رکیک سیدحسن خمینی را بواسطه خوش وبش با احمدی نژاد مورد خطاب قرار داده است.
این سایت برای اینکه کمی زهر این مطالب را بگیرد در مطلب دیگری با عنوان «لطفا بی خیال سید حسن شوی» نیز آورده است که ما نباید جو گیر شویم و به هر کسی بواسطه کاری اینطور حمله کنیم چرا که سید حسن نگفته که من مدافع جنبش سبز هستم.
با این حال یکی دیگر از کاربران بالاترین با عنوان این مطلب که «ماله کشی موقوف» گفته که نباید از کنار این کار به راحتی گذشت.
کاربر دیگر این سایت نیز در مطلبی آورده «خاک بر سر من احمق که 14 خرداد دلم برات سوخت و در دفاع از تو چند خطی نوشتم!
بابک داد کاتب ویژه خاتمی که هم اینک در خارج به سر می برد نیز نوشته: «با دیدن عکس های حضور آقای سیدحسن خمینی در جلسه افطاری مسئولان نظام با مقام رهبری، راستش دردم آمد.»
نویسنده کتاب« صد روز با خاتمی» و از حامیان میرحسین موسوی همچنین نوشته است که کاش سیدحسن به جای خوش وبش با احمدی نژاد، تسبیح می چرخاند و به کار دیگری مشغول بود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد